Неділя, 22.12.2024, 19:44
Моє методичне портфоліо
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [49]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

ПРОГРАМА ФАКУЛЬТАТИВНОГО КУРСУ «Пізнаємо Україну»
[ Викачати з сервера (158.5 Kb) ] 27.01.2017, 14:26

Цілі навчання

Навчання іноземної мови засобами вище зазначеного факультативного курсу передбачає практичне опанування учнями мовних та мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяль­ності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі в типових ситу­аціях. Оволодіння учнями іншомовним спілкуванням передбачає формування у них певного рівня комунікативної компетенції.

 

Мовленнєва та мовна компетенції

Основні мовленнєві вміння включають:

- уміння здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях навчально-трудової, побутової та культурної сфер спіл­кування;

- уміння розуміти на слух основний зміст автентичних текстів;

- уміння зафіксувати та передати письмово необхідну інфор­мацію.

Учні повинні засвоїти мовний та мовленнєвий матеріал як засіб оформлення або розуміння висловлювань у процесі спілкування на рівні, визначеному програмою з іноземних мов. Для цього учням необхідно зро­зуміти і засвоїти комунікативні функції засобів спілкування для їх коректного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміти самостійно відбирати саме ті мовні і мовленнєві засоби, які є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та адек­ватними в соціально-функціональному плані у сфері спілкування.

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція

- Уміння вибирати та використовувати мовленнєві форми для здійснення комунікативних намірів у конкретних ситуаціях.

- Уміння враховувати культурні особливості, правила верба­льної та невербальної поведінки у типових ситуаціях спіл­кування.

 

Стратегічна компетенція

- Уміння вибирати ефективні стратегії для вирішення комуні­кативних завдань.

- Уміння самостійно здобувати та використовувати знання, планувати навчальний процес та оцінювати свої знання.

 

Загальнонавчальна компетенція

Уміння володіти стратегіями мовленнєвої діяльності, спрямованої на розв’язання навчальних завдань і життєвих проблем.

 

3. Обґрунтування змісту

Кінцевою метою факультативного курсу є розвиток здібностей та здатності учнів користуватись іноземною мовою для досягнення комуніка­тивних цілей.

Поняття розглядаються як значення та загальні ідеї, які необ­хідні учням для спілкування. Вони поділяються на загальні та специфічні. Загальні поняття (наприклад: час, якість, тривалість, місцезнаходження тощо) можуть з'являтись у кожній темі. Спе­цифічні поняття безпосередньо визначені певною темою (напри­клад: школа, засоби масової інформації, подорожі тощо).

Функція мови розглядається як мета використання мовної оди­ниці у висловлюванні. У методиці навчання іноземних мов кому­нікативні функції, як правило, описуються як категорії поведін­ки (наприклад: прохання, дозвіл, привітання тощо). Згідно з прин­ципом повторюваності функції можуть повторюватись у різних темах. Вчителі можуть віддавати перевагу тим чи іншим функці­ям на уроці в залежності від наявності навчальних матеріалів.

Функціональні показники визначаються для кожної функції. Функції, які можуть бути виконані в будь-якій розмові чи дис­кусії (наприклад: зміна теми розмови, пропозиція іншого погля­ду тощо) не приписуються до певних тем і можуть вживатись у будь-якій з них.

Категорія: Мої файли | Додав: Olesik81
Переглядів: 835 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz