Державний стандарт початкової загальної освіти прийнятий
Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року № 462 визначає зміст
початкової загальної освіти,
ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів.
Метою вивчення іноземної
мови в початковій школі є формування в учнів комунікативної компетентності з
урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок,
оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з
урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових
сферах і ситуаціях.
Для досягнення зазначеної мети
передбачається виконання таких завдань:
правильна вимова і розрізнення на слух звуків,
слів, словосполучень і речень;
оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах
визначеної тематики і сфери спілкування;
отримання уявлення про основні граматичні
категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і
граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у
процесі усного спілкування;
розуміння на слух мовлення вчителя,
однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності;
участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести
етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкування);
уміння коротко висловлюватися у межах тематики і
сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам’ять
римовані твори дитячого фольклору;
оволодіння технікою читання вголос, читання про
себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального
та навчального читання;
правильне написання слів, словосполучень, речень
і текстів;
засвоєння елементарних відомостей про країну,
мова якої вивчається.
З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної
мови виділяються такі змістові лінії:
мовленнєва, мовна, соціокультурна і діяльнісна.
|